Ja nose com tornar a ser feliç..
Hola:)
No estic gens be.. fa unes setmanes que em tallo, perque ja no puc més! tinc una familia i uns pares que no es preocupen per a res per mi.. em sento super sola, ja a l'insti i a casa, no tinc amigues, sol vaig amb 2 o 3 nens a l'insti que son els unics que em cauen be.. les meves amigues son unes falses que em fan mal, no paren d'estar amb el meu ex, i sí, hauria d'estar contenta perque jo mes o menys també "estic" amb un nen, però ens veiem super poc i ni parlem casi mai.. jo soc una persona que necessita molt de carinyo i atenció, i veig que m'estic esfonsant, no puc continuar lluitant, sento que he perdut, que tot s'acaba aqui.. ajudeu-me siusplau, és urgent
InterPersonal

Hola!!
mentre et llegia he tingut la sensació que estava baixant per un tobogan, és com m'ha fet sentir el teu escrit com si estiguessis en un tobogan que et fa ser més i més negativa i que no pots frenar.
Has de frenar com sigui, has de deixar de baixar per aquest tobogan de negativitat! encara que et sembli que tot és negre hi ha moltes coses que es poden rescatar del teu escrit!! Tens 2 o 3 amics, la majoria no pot dir-ho això, i a més a més "estàs" amb un nen, que tampoc pot dir-ho tothom!!
Si només veus el que no va bé de la teva vida a poc a poc i sense adonar-te estaràs pujant en aquest tobogan que t'he dit al principi, si enlloc d'això et deixes columpiar per les coses bones que t'envolten veuràs com no tot és tan negre com sembla. Potser és veritat que hi ha coses que podrien anar millor però està a les teves mans canviar les coses que t'envolten i no deixar-te endur pel pessimisme.
Has d'intentar aprendre a posar-te unes ulleres que facin brillar les coses que van bé i que difuminin les que no ho van tant. Mira els teus amics i la teva parella amb uns altres ulls i no vulguis arreglar-ho tot de cop, ves lenta però segura. De moment disfruta el que tens al teu abast i a mesura que aprenguis a mirar la vida amb més positivitat, ja veuràs com els problemes que ara t'ofegen no seran tan grossos com semblaven.
Posa-hi de part teva, no es pot canviar el món sense canviar nosaltres, aquesta lliçó et servirà tota la vida!
una abraçada enorme!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat