Sentiments contradictoris!!
Hola!
Tinc 12 anys i sóc la típica noia que treu les millors notes de la classe i a la que tothom li demana els apunts i... aquest curs ha vingut un noi nou a classe que es el típic "malote" i no sé que fer perquè m'encanta!!! Som pols opostos i tinc por de dir-li a les meves amigues per por que es riguin de mi!!! No sé que fer per saber si li agrado o que... O si es un "amor tòxic", es el primer cop que em passa!!! Ajudaaaa!!!
Gràcies!
Petons adolescents!!!
InterPersonal

Hola albaaaa>3! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Abans de sentenciar el que sents per ell o com és ell, estaria bé que et donguéssis la oportunitat de coneixe'l una mica més. Potser et sorprens!! o no, però deixi que la realitat t'ho digui, no t'anticipis!! Per tant intenta aproximar-te a ell, fer-t'hi més amiga. Saluda'l més, parla amb ell de coses que puguin ser divertides o que en general us agradin, etc. La idea no és tan com saber si li agrades ja, sinó descobrir si a tu t'agrada de veritat i observar com us sentiu a mesura que esteu més propers. Per part de les teves amigues, els hi pots explicar. Si són bones amigues t'escoltaran i ho entendran. No cal explicar-ho a molta gent, però si et pot ajudar que algu ho sàpiga , escull amb qui millor et sents. Tu decideixes! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga