amor a primera vista
Hola adolescents!
Em dic ariadna i estic penjada d’un noi que te un any més que jo i ens vam coneixer a l’academia d’angles. El cas esque quan el vaig veure a aquella clase vaig pensar plis que em toqui en aquesta clase era super guapo!!! El mateix dia el vaig agregar al facebook i al instagram i em passo el dia mirant les seves fotos. A les meves amigues no els sembla guapo pero es que a mi em sembla super mono. L’altre dia vaig somiar que m’obria i quedavem i llavors em demanava sortir i naturalment li deia que si. (lo del somni no ho sap ningu lo demes nomes les meves millors amigues). Li agrada Txarango com a mi, i es un friki de :No esta escrit a les estrelles com jo.
Pero hi ha un problema, un dia parlant per whats li vaig pasar una cadena de les de escollir un numero i fer una prova. Bé doncs li va tocar dir-me de que tenia por. I em va dir de no ser recordat. Rapidament vaig pensar que li passava com a l’Ansel del llibre li vaig dir i li vaig dir i la noia qui es? Em va dir no hi ha noia en tot cas seria noi, sóc gay. Em vaig quedar flipant!!!
PD: Que puc fer no el vull perdre com a amic pero esque el seu somriure cada cop m’enamora més!!!
PD2: Gracies per tot sou els millors!!!
InterPersonal

Bona tarda guapa,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns.
Entenc que el que et va dir et deixes una mica trista, ja que tu senties alguna per ell i pensaves que potser podríeu ser parella en un futur. El que has de fer és acceptar i respectar el fet que ell sigui gay i intentar oblidar-lo com a possible parella.
Si ara veus que t'és impossible veure'l únicament com a un amic, el millor que pots fer és intentar distanciar-te una mica d'ell. Intenta deixar de mirar-li les fotos durant un temps, intentar parlar menys amb ell per xat, i intenta fer coses que et distreguin i que et permetin conèixer gent nova. Si teniu confiança, li pots explicar el motiu pel qual necessites distanciar-te d'ell una miqueta, i si no tens suficient confiança doncs simplement fes-ho per tu, pel teu benestar. Això no té perquè implicar perdre'l com a amic, quan us veieu podeu seguir tenint molt bona relació, però quan no estigueu junts no pots seguir estant tan pendent d'ell, ja que això et fa mal. Fes coses, coneix a gent nova i pensa que quan ho hagis superat a ell el seguiràs tenint com a bon amic!
Molts ànims!
www.consultajove.cat