Possible enamorament
Hola adolescents! Tinc 15 anys, canto i toco la guitarra elèctrica. La cosa és que el meu antic profe de guitarra (van tancar l'escola) em va ajudar molt i m'encantava com m'ensenyava. Tinc pensat presentar-me a un concurs i quan li vaig dir pel whatsapp em va dir que em volia venir a veure, que li digués el dia i a on quan ho sapigués de segur. En aquell moment va passar alguna cosa per dins meu, estava nerviosa però sense motiu. Té 24 anys, ens en duem 9 i crec que m'estic enamorant d'ell. Toca en una banda i ja l'he anat a veure alguna vegada en algun concert que ha fet. No sé que fer, a penes el veig però si que penso en ell. M'estic enamorant? Ja ho estic? Si és que sí, què faig? Li dic? M'espero? Intento quedar algun dia amb ell? No hi ha molta diferència d'edat? Tinc el cap fet pols de tant pensar en aquest tema... Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola Anonima8,
Sóc la Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Sovint hi ha professors que ens marquen i sembla que aquest n'és un. L'important és vigilar no confondre l'admiració amb l'amor. És normal que quan admires alguna persona li acabis trobant moltes coses positives, tinguis ganes d'estar amb ell, i et puguis posar nerviosa, però has de tenir en compte de no creuar el límit professor-alumna, ja que segurament així és com ell et veurà, com una alumna de la qual està molt orgullós pel progrés que has fet.
Segurament esteu en punts vitals molt diferents, i és molt difícil que una relació així funcioni. Intenta distanciar-te una miqueta d'ell, surt amb les teves amigues i passa-t'ho bé!
Una abraçada
www.consultajove.cat