recaiguda urgent
olaaaa vaig fer una consulta i no es va envuiar be aixi que trono a explicarte el meu motiu:el cas esque quean anava a seon de eso,cap afinlas de curs em van comencara fer bulling(un grup que no era de la meva clase) eran i mes grans i em deien de tot,fins i tot una vegada en una llibreta em van escriure coses horribles,gorda ,lletga inútil i mes coses el cas esque vaig patir anorxia i bulimia a lestiu del mateix any em vaig curar gracies a la música de 1d,la meva familia8als meus papisssss)i la meva millor amica i em meu millor amic(ara novio <3) el cas esque e comencat batxiller i ara el grup de aquest eran 4 ,dons 2 de ells han repetit i han tornat lo de abans,i en un momento enke no vaig poder mes perque es van pasar molt o van baixar amb mi molesntabnme fins que vaig conseguir escpar, el kas eske yun de ells nose kom va conseguir el meu numero i em va enviar un whats alucunat de insults,i desperda viag fer un atarcon i depres mel vaig provocar i me tornat a mig aobseionar hi ha vegades que no puk mes,no vull tornar a lsopital i voag pasar fatal,no vukll tornar a tenir eles ganes de morirme i depsreixer no vull, la meva millor amiga no ho sap pero si saps que ara u estik panat malament pero no sap que he tornat a vomitar,ni el meu novi,qua ra viu fiora i portem moool beeeeee pero no el vulllfer precupar,desde aleshores u e fet 3 o 4 vegades xk no podía mess enseriuu perque es tot man tornat aquells pensmanets de kuan m miro al miralll de veurem horrible,nomes se que ara ja se que le cagta i moollttttt pero krek k puk soritrne ni vill espera un altre cop mes de sis mesos amganto ,onsenionambte xk no em pillensin no vull tornar alospital,no vull tornar a repetir les autoloesions(no vai arribar el cutitng pero lo ke em feia era amb la punta del boli) no vull tonar a atancarme a mi mateixa ncessito ajuda urgent seque si ho deixo correr,recURE PERQUE EN AEUSTS MOMENTSSS NO PUK MES DE VEGAED PENSO EU Pperque acccepto el que me diune,pERQUE MO FAN MI QUE ELS HI HE FET JO A ELLLS,PERQUE VAN A LES PEROSNES MES DEBILSS enseriu sneto molestravos pot ser teniu altres consultes me impotant ,necesitavarnme desforgames,
Sara Bujalance

Hola! La teva consulta és molt important, com totes les que pengeu a adolescents.cat. El que has de fer primer de tot és comunicar a l'escola, als professors, el bullying que t'estan fent. De fet, tot això que t'estan fent es podria denunciar a la policia. Així que explica-ho als professors i que l'escola s'encarregui d'aturar-ho, ja que a l'escola es va a estudiar i ha de ser un espai segur per a tots els estudiants. Pel que fa a com et sents, el que has de fer és parlar-ho amb el teu novio, amics i pares. De la mateixa manera que et van ajudar anteriorment, també ho faran ara. T'entendran i faran tot el possible per ajudar-te. Com abans hi parlis molt millor. Si ho necessiteu, també podeu trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima: 93 454 91 09. Molts ànims i molts petons!!