Com recuperar el meu ex
Hola, la veritat es que vaig tenir una parella que no va durar gaire però últimament parlavem molt i ens veiem als pasadissos del insti, llavors jo li vaig dir que sento coses encara per ell i ell hem va dir que ell igual però que no sent tant com per sortir amb mi... I fa poc hem va dir que li agrada una noia... jo encara no l'he oblidat, crec que estic enamorada d'ell i nose que fer per tornar amb ell...:( que faig?
InterPersonal

Bona tarda Lauureta19,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Entenc que no ho estiguis passant bé amb aquesta situació, mai és fàcil que la persona que t'agrada et digui que sent alguna cosa per una altra. El millor que pots fer és acceptar el que ell t'ha dit i intentar oblidar-lo i conèixer gent nova. Se que és molt més fàcil dir-ho que fer-ho, però de vegades s'han de prendre decisions que en el moment ens fan mal per no patir en un futur. Si a ell li agrada una altra persona, tu no pots fer res més que acceptar-ho.
El millor que pots fer per oblidar-lo és intentar distanciar-te una miqueta d'ell, intenta passar moments amb les teves amigues, distreure't i fer coses que t'agradin per no pensar tant amb ell.
Molts ànims guapa!
www.consultajove.cat