Complexitat
Hola,
Ara hos explicare el meu cas.
Sóc una noia de 16 anys que pesa 64 i medeixo 165cm, mes o menys. Ningú ma dit mai res del meu cos però jo em veig molt de complexe per a tot arreu. M'agradaria baixar pes de forma saludable, i arribar a pasar 55 kg en mig any més o menys, des de qeu he començat Batxillerat me tornat vaga perquè no tinc mai temps d'anar al gimnas. Bec molta aigua tot i que em costa força i intento passar de les llaminadures i la brioxeria per no menjar-ne. Sempre qe estic nerviosa o estic aburrida menjo, tot i que sempre penso que no ho haig de fer... No m'agradaria arribar a l'extrem de volimia, animia, anorèxia i algun d'aquests problemes. Per aixo demanu ajuda, alguna dieta no molt exigent i alguna acticitat que pugui fer d'exercici.
Se que la forma més saludable és fent 20 minuts o 45 minuts d'exercici diari, auqest exercici com a de ser? Anar a corre, a caminar, fer alguna mena d'activitat diariament..
Petons!
Sara Bujalance

Hola! Primer de tot, el teu pes està bé, no necessites aprimar, per això mai ningú t'ha dit res mai, perquè no tindria sentit que t'ho diguessin. El que sí és important és esforçar-se en dur un estil de vida saludable, així ens assegurem no només un bon pes, sinó també un bon estat de salut. Per menjar bé només cal que segueixis les indicacions de la piràmide alimentària (
) i fer esport habitualment. Sé que costa molt trobar temps per fer-ne, però val la pena que intentis fer forat a l'agenda per anar 2-3 vegades a fer esport intens a la setmana. A més d'això és convenient fer activitat física moderada cada dia, al voltant de 30 minuts, sortint a passejar o en bici de manera relaxada. Molts petons!!