AJUDA
Tinc un problema amb mi mateixa, doncs que sempre sense voler em fico en lios per dir coses, alomillor una persona m'ha explicat una cosa i estic parlant amb un altre i ho comento,es a dir, s'em va la llengua! I no se com fer per no explicar coses meves ni de ningu,ho faig inconscientment i em fa rabia per que no ho faig a males, alomillor ho faig per parlar d'algo o tal i pff em fico en lios...no se que fer!! Gràcies.
InterPersonal

Hola!!
si vols conservar les teves amistats hauràs d'aprendre a tenir la boca tancada, sinó ja veuràs com algun dia alguna amiga se t'empiparà. Mira, el que pots fer és dir-los a les teves amigues que quan t'expliquin alguna cosa et diguin si és un secret o no. Podries fer com un semàfor: el vermell per les coses que no pots explicar a ningú sota cap concepte, el taronja per les coses que només podeu parlar entre el grup d'amigues i el verd quan la cosa es pugui dir sense comprometre a ningú.
Intenta seguir-ho i desfoga't amb les verdes, així no tindràs la sensació que no pots explicar res de res!! i una altra cosa que pots fer, és parlar només de tu mateixa quan estiguis parlant amb altra gent, així segur que no traicionaràs a cap amiga!!
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat