VAIA CORTE
Yo i el meu millor amic, eren inseparables, fins que ell un dia em va confesar que yo li molava molt. A mi no m'agradava i li vaig dir que ho sentia pero que no podia ser. La nostra relació d'amistat es va devilitar pero al cap d'uns meso ya tornavem a ser inseparables.
La cosa es que van passar 9 mesos des d'aquell dia i m'estava penjant d'ell bastant. Vaig pensar que per dirli no passava res, i al final vam començar a sortir. Portem una setmana, pero es tot al contrari de com m'ho havia imaginat, som molt tímids els dos i gairebe no ens parlem. A mi em mola molt ell pero no se si el millor es deixaro esta per més endavant i continuar com a amics o intentar contnuar amb la relacio...?
gràcies per la teva ajuda!
InterPersonal

Hola!!
tant si ho deixeu com si decidiu continuar, el millor és que prengueu la decisió conjuntament. Si tu tires pel dret el més segur és que el perdis com a amic i és important que com a mínim això no ho perdeu. Aquesta timidesa que us ha agafat als dos es pot solucionar. No sé quina edat teniu, però no és el mateix ser amics que ser amants. De ser amics en sabeu molt però ara heu d'aprendre a ser parella, i el millor és que ho feu junts. La base per una bona relació de parella és l'amistat i això ja ho teniu, per tant no ha de ser tan difícil que la vostra relació prosperi. Seieu un dia els dos sols i parleu obertament del que sentiu que no va bé entre vosaltres, com a amics, com segurament ho feieu abans, sigueu sincers i no tingueu por a ofendre a l'altre, si parleu des del respecte us entendreu segur.
N'estic segura que trobareu la manera de fer que això funcioni! I si no, podeu reempendre la vostra amistat de nou.
Molta sort!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat