primer petó
holaa! primera consultaa.
tinc 13 anys, en faré 14 i tinc dubtes en el tema del primer petó, la primera vegada que em lio amb algú..
hi ha un nen a la meva classe, que ha repetit per que no li donava la gana d'estudiar (ara si estudia)jaj, es guapo i ens portem molt be! em dona conversa ,riguem.. el que passa es que es més gran que jo, només un any, ja se que es poc, però si em digues de tenir algu amb ell.. li diria que sii, però tindria por de que no li agradessin els petons, ell ja s'ha liat amb moltes avanç segurament, i jo no sé per on començar jaj se que té de surjir, però com?sembla una tonteria però no se si em sabria liar...
InterPersonal

Hola!!
tots aquets dubtes que tens són normalíssims i els hem tingut tots abans que tu, per tant ell, per més que a tu et sembli que és un expert amb aquest tema, no et porta tanta avantatge com et penses, un any pot ser molt de temps però no dóna temps per tantes coses! I encara que fos així, tots els dutes que tu tens ara, ell els deu haver tingut fa molt poc, per tant el més segur és que t'entengui perfectament i que sàpiga com ajudar-te perquè et sentis millor.
Millor si ell ja es sent més segur, així com a mínim un dels dos podrà recolzar a l'altre, no et sembla?
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat