adolescents forever and ever i lif in the capitl of de world !!!!!!!!!!!!!!!
holaaaaaaaaaaaas
al insti i ha un nen que magrada i que estic mol amb ell la meva millor amiga diu que li agrado pero quan parm es posa vermell i em mira dierectament als ulls. el cas es aixo significa que li agrado?
InterPersonal

Hola!!
hi ha molts indicadors que ens poden donar pistes sobre si una noi ens va al darrera o no: la vermellor, que es posi nerviós, que defugi la mirada, que ens miri quan nosaltres no el mirem, que li facin gràcia totes les nostres bromes,… però tot i que són indicadors no sempre tenen perquè voler dir que li agradem, ja que molts d'aquests indicadors també es poden donar en gent molt tímida o insegura. Saber diferenciar entre una cosa i l'altra no és fàcil, tot i que amb el temps aniràs adquirint com un sisè sentit que t'ajudarà a diferenciar-les. Tot i això no sempre l'encertaràs i relament la única manera per assegurar-te si li agrades a un noi és preguntant-li directament. Si, ja sé que costa molt, però així segur que no t'equivocaràs mai!
Que hi hagi sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat