Amor IMPOSSIBLE 25797
sóc una noia i estic enamorada de la meva professora, el pitjor es que ella ho sap i "m'evita".
No vull olvidarla, és el millor que m'ha passat en la vida. Què puc fer? [No em digueu olvidarla ¬¬]
InterPersonal

Hola!!
t'has preguntat per què et defuig? Que tu estiguis enamorada d'ella no vol dir que ella ho estigui de tu, has de respectar-la tant com puguis… No és una situació gaire comuna i lògicament això fa que sigui més difícil de portar per totes plegades. Intenta deixar-la tranquil·la una temporada a veure si es sent més còmoda i deixa de defugir-te.
de totes maneres estaria bé que intentessis pensar cap a on et portarà tot això, si hi veus algun futur, etc. No es tracta que deixis de sentir el que sents, sinó que acceptis que potser l'altra persona no sent el mateix que tu.
Que tinguis molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat