AJUDA
Hola! Em dic Alba i tinc 15 anys i el que hem passa, es que m'agrada un noi de segon de batxillerat i jo faig 4rt d'Eso. Fa bastant temps que m'agrada pero no tinc el valor per acostar-me i parlar amb ell, les meves amigues em diuen que parli amb ell per el facebook pero no m'agradaria començar a parlar amb ell així... tinc moltissimes ganes de coneixel pero tinc por de que es cansi de mi o de que no li agradi. ajuda siusplau.
InterPersonal

Hola!!
donar el primer pas sempre comporta un risc i això és el que fa que sigui tan difícil. Només tu pots saber si estàs disposada a còrrer aquest risc… si tens clar que no vols que el vostre primer contacte sigui per mitjà de les xarxes socials, hauràs d'omplir-te de valor per fer-ho cara a cara. Però tampoc tens que confessar-li de bones a primeres que t'agrada, pots començar simplement per conèixer-lo com a amic, sense més pretencions, així podràs anar tantejant el terreny i podràs valorar si val la pena donar un pas més.
No et compliquis la vida, fes-ho tan senzill com puguis: Hola! Em dic…. i tu? a veure què passa, com reacciona, veuràs que serà molt més fàcil del que t'imagines!
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat