WHATS UP estic molt viciada!
Ajudaa!estic molt viciada al wats, i no paru estic tot el dia, i haig de estudiar i em fa moolta mandra! ara venen epoques d'examents! que faig? Moltas gracies un petonàs!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Està molt bé que reconeguis que estàs tan viciada. Així serà molt més fàcil que vegis com pots anar controlant aquest vici! Evidentment hi has de posar esforç, però és un esforç que sempre dóna guanys i bons resultat. T'anirà bé fer-te un planning contra-vicis. Per exemple, fes-te un horari del que has d'estudiar, llavors marca't directament les estones que estudiaràs a casa, durant el temps d'estudiar fes parades de 45 minuts (l'atenció aguanta bé cada 45 minuts), durant la parada estigues 2 minuts per veure aigua o anar al lavabo, etc. I després torna't a posar a estudiar. Segueix així fins a l'hora d'acabar. Si són dues hores , després pots tenir el premi de mirar el watsupp, sinó al final. Has de decidir tu si ets capaç de mirar el watsupp en alguna d'aquestes pauses sense enganxar-t'hi. Si ets capaç, et permets mirar-lo, sinó, no ho facis fins al final!! Tens més control del que et penses si et vas marcant aquests límits, ara sí, t'has de salvar tu mateixa d'aquest vici! Marcan-te aquests temps amb watsupp i temps sense. Cada cosa té el seu moment! Una altra idea és demanar ajuda al principi, estudiar amb amigues o davant del teu pare o mare, o digues que algu et guardi el telèfon, eprquè ells t'ajudin a controlar el vici. A vegades necessitem l'ajuda dels demés epr començar a solucionar els nostres problemes! Endavant!! Tu pots!! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk.ELisabet Aulet Psicòloga