PATEIXO ANOREXIA?!!! (CONTESTEU SISPLAU)
hola,
tinc un problema... crec que tinc anorèxia ...
haver pes 51,7 i faig 1,65 però no estic desenbolupada de pits. Sempre que em va mirar al mirall em veig molt grossa i m'entren "depreciones". Les meves amigues diuen que estic bé ... però per molt que confiï en elles no me les crec, perquè quan em pregunten "em veus grossa?" els dic que no perquè no se senten malament a si que crec que em fan el mateix a la meva pfff ...
i esque habeces em veig grossíssima altres vegades grossa i altres normal ... i cada vegada que com una cosa vaig al bany ... i .... bomito ...
això és anorèxia? com puc deixar de fer-ho?
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Pel que expliques és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Quan algú es troba en aquesta situació s'ho passa molt malament i tot el que té a veure amb el cos i el menjar es converteix en un malson. El que has de fer per evitar que et passi això és parlar amb els teus pares. Sé que és complicat, però és la única manera d'acabar amb aquest malestar i evitar que empitjori. Com abans hi parlis molt millor. Si necessiteu orientació podeu trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima i us ajudarem: 93 454 91 09. Molts ànims i molt petons!!