ajuda!
hola! estic feta un liu! a mi m'agrada un, però ell te novia i ja mai el vaig, però es que ,m'agrada molt, però se que es impossible i es que tampoc es que parlem per ningun lloc, a més jo soc molt tímida i no se que dir! l'hauria d'oblidar,no?
InterPersonal

Hola mileydirectioner! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Jo et díria que abans d'oblidar-lo potser seria adequat fer cas als teus sentiments i intentar aproximar-te a ell d'alguna manera. Potser si saps que podeu coincidir a algun lloc, pots anar-hi alguns cops i mirar de si podeu parlar. Entenc que aquestes situacions a vegades ens fan vergonya, però si fas petits passos per acostar-t'hi veuràs com a poc a poc vas perdent la vergonya. Està a les teves mans guanyar tu o la teva vergonya. A part, si t'hi afrontes veuràs com et sents molt més seugra amb tu mateixa. Tothom té vergonya, ser valent significa que tot i la vergonya o les pors ens afrontem al que volem aconseguir! Una altra cosa que pots fer és valorar la idea d'observar nois que vegis més sovint, que no tinguin nòvia, etc, però si sents això epr ell abans d'oblidar-lo pots fer algun intenet! Endavant Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk.Elisabet Aulet Psicòloga