Heeelp me! Urgent :(
Holaa! bueno es la primera consulta que faig i nose ben be com començarla... Aviam, fa un mes que hem començat el cole i jo he entrat a una escola nova amb tot de gent nova i no coneixia a ningú, la cosa és que estic moltbe amb tothom i tal pero hi ha un nen que crec que m'esta començan a agradar i que jo sapiga no té novia! No hem parlat gaire, només 4 o 5 cops i no era precisament per explicar-nos la nostre vida o els nostres problemes sinó per demanar-nos ajuda a classe o coses així peró la cosa està en que jo obviament se que de moment no li molo i aviam, diguem que el meu punt fort no es la bellesa precisament i clar, justament per aixó no es fixarà en mi o costarà més que s'hi fixi i nose que fer!! mai he anat darrera un noi, i la única vegada que vaig anar darrera d'un es va donar compte i va jugar amb els meus sentiments! Se que segurament em contestareu ho tipic de comença a parlarli, fes-te notar i aquestes coses peró esque no es tan facil si et poses nerviosa! i amb els seus amics no tinc la suficient confiança com per explicals-hi!! Estic molt perduda i necessito ajuda! :'(
Graaaacies!!!! moltes moltes gracies!! un petooo :*
InterPersonal

Hola Judy17,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot no et posis nerviosa, deixa que vagi fluint. No vulguis forçar les coses i anar més de pressa del compte. És important que et vagi veient com ets tu, sigues natural i intenta provocar alguna trobada. Poc a poc busca coses en comú que pugueu compartir (no es tracta que t'enganxis com una paparra).
Ves veient com és i si realment t'agrada. A vegades ens atrau una persona de seguida, però quan la coneixem veient que no és tan genial com ens pensàvem. Pren-te el teu temps per decidir si aquest nen t'agrada o no.
Em sap greu no poder-te ajudar més, però no hi ha una recepta màgica per l'amor!
Una abraçada
www.consultajove.cat