Intentar o no?
Volia fer-vos una consulta, a veure quin consell em donau.
A principis d'aquest any vaig cmençar un "rotllo" amb un noi més gran que jo, però ho vàrem deixar perquè ell hem demanava més del que jo volia donar-li. Un o dos mesos més tard, vàrem tornar a intentar-ho però no va funcionar ja que no teníem temps per quedar. Mesos més tard vàrem coincidir a una festa i ho intentàrem un altre pic, però aquest pic vaig tenir la cupa jo de que acabés... les meves inseguretats no em varen deixar avaçar amb ell.
Desde fa un temps no paro de pensar en ell, l'enyor moltíssim i el seguesc estimant molt. Penso molt en si hauria de xerrar amb ell i tornar-ho a intentar, ja que les altres vegades ell sempre em deia que si jo l'hagués buscat ell hauria tornat abans de l'esperat amb jo, perque realment m'estima molt. Ell sempre ha estat qui ha donat les pases per tornar a intentar-ho. No sé que fer, no sé si xerrar amb ell i tornar intentar-ho, si deixar passar el temps... no sé que fer.
Ajudau-me per favor, moltíssimes gràcies.
(PD: abans he enviat una consulta sense acabar, em sap gre. Aquesta és la vàlida.)
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs en aquesta situació et diria que analitzais què creus que és el que t'atura. Quina por i inseguretats tens. Les pors les tenim tots, és natural sentir por.
Si t'agrada i tens por, pots mirar de parlar amb ell i explicar-li dient que el que necessites. Potser anar a poc a poc, o...el que tu sentis.
Escolta el que et passa per dins i intenta averiguar què és el que et fa enrera i per tnat com posar-hi solució: por a perdre llibertat, por a perdre'l, por a opbrir el teu cor?
Com et deia les pors són naturals, cadascú ha de decidir que`fer amb ella, si creure-se-la o tirar-se ala piscina i vençer la por.
una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat