sisplau ..
Hola, des de fa ja molt temps estic en un tipus de depresió, nose que fer vaig comensar ara ia fara des del juny que em vaig comensar a tallar... no se que fer els meus pares no saben res, davant ells soc jo qui creuen ells que soc, una nena tímida, que sempre fa els deures i treu bones notes... alguns amics amb qui confio si que ho saben pro no m'entenen. Ells no saben que tan sols dient "para" o "no hu fagis mes" o "ia veuras com passara" ... tot sacaba pro ara ia es un vici i no saben pel que estic passant. El meu novio, sap algo pro es una cosa complicada que no parlem ni res amb ell soc timida encara que sap moltes coses de mi no parlem.. No se que fer m'agradaria que algu m'ajudes, pero que ningu s'enterés de res. Nose sisplau ..
InterPersonal

Hola soyyo! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc que tinguis ganes de que algu et dongui un cop de mà!! Hi tens tot el dret!!! És molt dur passar per tot això tu sola!!!! No et culpis ni et castiguis a tu amteixa. Aquests sentiments que tens l els tenim tots en diferents moments de la vida. És natural estar trist a vegades o enfadats o sentir que no podem....No t'avergonyeixis d'aquestes emocions. Sentir tot això, és ser humà!!!
Parla amb els teus pares o amb algun adult amb qui tinguis confiança! Explica'ls.hi com et sents, digues que si que saps que ja et passarà però qeu per ara no saps què fer per deixar-te de sentir així. Que si et poden ajudar en saber com treure't la tristesa de sobre.
Si els hi expliques que el que et fan falta són eines per saber com solucionar-ho potser així t'entendran!
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat