ajudaaaa siuaplaaau
el cas es k jo em vaig enfadar amb una amiga fa dos anys i es va liar grossa, en resum q ja no ens parlem i vam passar de ser milloors amigues a odiarnos. ara no ens parlem i tampoc ens saludem nomes som "companyes" de cole. el cas es q a mi magrada un noi i avui aquest noi li ha demanat sortir a la nena i em fa mal i rabia a la vegada perk l'odio amb tota la meva força i asobre es creu la millor i ara asobre surt amb el noi k magrada.
ajudaaa siusplau q mai contesteeeeu!
Gracies<3<3
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòlgoa d'Interperosnal. Entenc que aquesta situació t'hagi trasbalsat...és natural que no t'agradi. Però no et puc dir res més que t'has de donar temps per a poder-te calmar i acceptar aquesta decisió d'ells dos. Això no significa que tu siguis ni pitjos ni millor, és una decisió que han pres ells dos, independentment del qeu tu sentis.
Se que per ara és dur per tu...però ho hauràs d'acceptar a base d'anar-te distraient, fent els teus plans i les teves coses. Si et fa rabia pots fer un diari on vagis escribint com et sents . T'ajudarà!
Una abraçada!!
Eli AUlet www.interpersonal.cat