Relació estranya...
Hola! Necessito ajuda...
El cas es que tinc una amiga que tenim una certa relació estranya.
A principi d'aquest any ens vam conèixer i tot doncs com tota amistat però un dia em va obrir per whatsaap i ens vam entendre molt bé, al següent cap de setmana que ens vam veure va ser com diferent em buscava per estar més abrasats i coses d'aquestes i això va anar avançant, a principis d'estiu vam parlar sobre la nostre relació els dos vam admetre que era diferent però com amics, tot i que això ha anat a mes i mes fins arribar al punt de anar agafats de la mà pel carrer sense problema o abrasar-nos o donar-nos petons (a la galta) sense motiu.
No li he volgut dir res perquè el cas es que té xicot des de fa dos anys, ella sap que jo se que en té.
Se que amb el seu xicot no estan gaire bé peró ella mai m'ho ha volgut explicar.
Tinc por de parlar sobre el que vull amb ella per por de perdre la nostre relació que tenim, m'han dit que es nota que amb mi està molt més contenta que amb ell...
Jo m'he enamorat d'ella i el cas es que no m'agrada veure-la patir quan discuteixen.
Que puc fer? Haig de parlar amb ella? Com li podria dir que no m'agrada veure-la així de malament quan està amb el xicot si ella creu que no en ser res?
Tots nostres amics que ens han vist junts els hi agradaria que estiguéssim junts..
PD: No ens hem liat ni coses d'aquestes no vull que li posi les banyes, com tampoc m'agradaria que ho fessin amb mi.
Gràcies, un salut
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. El respecte que li demostres és una gran qualitat que tens. Entenc també que no t'agradi veure-la passar-ho malament! El que pots fer és afrontar -te a parlar cara a cara de com esteu, de què significa la relació que teniu, d'allò que vàreu dir que sou més que amics. Digua-li que tu també ho sents així.
Aclarar el tema amb aquestes preguntes pot ajudar-vos a definir el que hi ha entre vosaltres. Ella ha de prendre una decisió si no està bé amb el seu xicot. Evidentment això és cosa seva. Decideix els pros i contres de donar la teva opinió sobre la seva relació, però com a mínim quan la vegis malament sempre li pots dir que et sap greu veure-la així. Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga