AJUDA, NO SE QUE FER.................
hola tinc un problema .. és que fa uns quants mesos que estic Sortint con 1 noi , i ho Hem deixat Algunes vegades , però sempre que hi curt con el torna .. i la ultima El sol · licitant que he tallat con ells ha Estat fa 2 setmanes .. i em va dir que canviaria , i que passaria de ignoralme ... i Tot AIXÒ Peró la veritat NOMÉS noti que cambio uns quants dies i ara Segueix igual o Pitjor .. i la veritat és que ho vull ... i Segons DIU ell em vol , però La veritat no se que fermen ..... i les meves amigues em Diuen que talli con el ... i la veritat ja ho he he FET Però el Sempre torna .... con AIXÒ d' t'estimo i et estrany , i com m'agrada doncs Sempre li desembre k si .................. i
hola sóc la anonimaaaaaa , el problema ara és que el i jo hem tallat , buaa en realitat aquesta vegada el ..
i m'ha dit que és el millor per als dos , per la distància i altres coses ... però el pitjor és que des d'aquest instant que ell i jo vam començar parlar sobre això .... vaig venir avall ... no és com si no fos la mateixa .És com si no estic amb ell, tot em ve a baix , començo a plorar , em deprimeixo , i en l'institut em va desconcentrar .. pensant que aquesta vegada es va acabar i que ja no tornarem a estar junts mai més i millor amiga .. el que em diu és k parli amb el ... però és k no puc em vinc a baix ..... i ella em diu k l'orgull va poder més k todod el que sento pel i la veritat és que no sé què fer
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que sentis dolor per a què la relació s'hagi trencat. Totes les ruptures són dures i es passen uns dies de tristesa, desconcentració i falta d'il.lusió.
Dóna't uns dies per estar més tranquil.leta. Fes plans amb les amigues, a l'institut ententa estar atenta i fer els deures (per poc que puguis) . Així, ocupan-te de lo teu veuràs que t'ajuda i que et sents millor. De tan en tan pots plorar, però veuràs com cada dia plores menys i vas veient què fer, el teu pròpi cos et donarà la resposta.
Jo et recomanaria que et distanciis uns dies d'ell, per tranquil.litzar-te i veurè que penses tu de tota aquesta relació. Ha estat una relació de motls alts i baixos i en aquestes situacions un temps de distancia és molt reocmenable per no seguint fent-vos mal . Si s'ha de reconstruir que sigui eprquè els dos us heu pres un temps i heu decidit que realment voleu canviar coses, sinó seguireu igual i no val la pena patir per amor. Per amor no es pateix, un s'ha d'esforçar i hi ha discussions però no fins al nivell de patir.
Cuida't i fes els teus plans uns dies!
una abraçada
ELi AUlet
www.interpersonal.cat