Problema molt GROS
Tinc un problema bastant gran.
M'agraden molt els donuts, faig 1,60 cm i peso gairebé 70 kg. Les tetes se'm marquen molt i la gent se'n riu de mi. A més sempre m'intenten fer la trabeta per que caigui i em fagi mal.Crec que es deu a una adiccio al sucre i al menjar basura del Mc Donalds.
que puc fer? Necesito ayuda!!!
Sara Bujalance

Hola! El primer que has de fer és parlar amb els teus professors, pares i amics per tal d'acabar amb el comportament d'alguns companys cap a tu. No tenen cap dret a insultar-te o fer-te mal siguis com siguis, ja que totes les persones som dignes de respecte i valoració independentment del nostre físic i/o personalitat. Per una altra banda, el pes en sí no és el més important, el que sí és realment important és que facis un estil de vida saludable menjant equilibrat i fent esport habitualment, ja que així, a més d'un pes saludable, tindràs un bon estat de salut sobretot, que és el que realment importa. Si creus que estàs tenint un problema amb el sucre i l'alimentació el que has de fer és parlar amb els pares i anar al teu metge, ell/a t'ajudarà a endreçar el teu hàbit alimentari. Molts petons!!