problemes amb els pares ajuda si us plau
Hola sóc una noia de 14 anys faig 15 al novembre, bé ami m'agrada sortir molt de festa i passar-m'ho bé, fa tres setmanes vaig conèixer un noi i em estat parlar força. Ell vol quedar amb mi jo també amb ell, però el problema són els meus pares ells pensen que sóc massa petita per enamorar-me i que m'hauria de centrar als estudis que no m'hauria de despistar per xorrades i que no estic centrada en el que faig, jo si que estic centrada de fet tinc en la ment molt plans que ami m'agradaria fer en un futur,estic farta de que em diguin sempre el mateix de que tinc 14 anys i que no puc sortir tenen por de que arribi a fer algo més amb ell, sincerament jo vull quedar amb ell per parlar amb ell cara a cara. Fa poc els hi vaig comentar que m'agradava i ho van entendre però avui els hi he demanat que si puc sortir amb ell i s'han enfadat molt de veritat no se que fer si us plau necessito ajuda, i aquesta serà la tercera pregunta que vaig a la consulta i ni una se m'ha respòs demano si us plau i si pots ser que em contesteu a aquesta. GRÀCIES :)
InterPersonal

Hola like me<3! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs és natural que t'enamoris a aquesta edat. També que tinguis ganes de sortir i tenir plans. És positiu. I també e´s natural que els teus pares estiguin preocupats i espantats per a tots aquests canvis nous. Els hi has de donar una mica de temps eprquè et puguin comprendre, puguin entendre que ja no ets una nena. Encara que tampoc ets adulta i per això ells es preocupen i encara són qui ha de posar les normes, tot i que podeu començar a negociar alguna cosa.
De totes maneres, si tu t'ocupes dels estudis, fas deures , estudis, et veuen que t'organitzes per estudiar i vas traient-te el curs, ells s'aniran relaxant i et deixaran més llibertat. T'has de guanyar la seva confiança. Això és un estira i arronsa.
Una abraçada
Eli AUlet www.interpersonal.cat