Opinió!!
Hola!
Us volia comentar una mica com estic i m'agradaria que em poguéssiu donar la opinió sobre això.
Ja fa més de mig any que no estic amb cap noi, ni relacions ni cap "lio" tonto. Fa mesos no parava de pensar amb el meu ex perquè creia que em tornava a agradar, però tothom deia que només era un capritx, que quan el tingués ja no voldria saber res mes d'ell. Jo estava molt capficada en el tema i com que volia millorar el meu estat d'ànim vaig començar a descartar maneres de que alguna cosa em fes pensar en ell. Realment això m'ha anat genial, ja no el tinc al cap i si alguna cosa em fa pensar en ell ja no sento res. Ara un noi nou de la meva classe té la mateixa cara que ell, i dia rere dia em fa penar en ell. No me'l trec del cap i tothom em diu que és perquè estic capficada en el meu ex. Creieu que encara sento alguna cosa, que es un altre cop un capritx o no és res?
Jo penso que no, perquè ara en aquests moments no m'agrada ningú i ningú em crida l'atenció, estic com aïllada del món amorós, encara que jo tinc ganes de enamorar-me i tenir una relació.
També volia comentar el tema d'estudis. Aquest any he començat 1r de batxillerat i tot em supera. Penso molt negativament amb els resultats que tindré, i no tinc temps per res. Intento treure temps de tots llocs i tot i així me'n falta més. No sé que fer perquè estic molt espantada pels examens per veure com aniran. Em podríeu donar algun consell per com tenir interès en els estudis, com memoritzar-ho tot i alguna manera per superar tot això de la millor manera i no estressar-me?
Gràcies per tot, ajudeu a molta gent i us ho agraïm.
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interperosnal. Doncs pel tema amoróis, és molt positiu i molt sa epr tu haver-te pres un temps per tu mateixa!! Ho necessitem tots després d'una relació o d'una època de massa moguda emocional.
Ara potser tornes a estar preprada per tenir una relació. Si sents que és pel teu ex, i creus que hi pot haver la oportunitat de reocnciliació, pots intentar-ho. Sempre tenint en compte perquè no va funcionar i epr tant, què haurieu de fer ara i com organitzar la relació perquè funcioni.
Sino és per l'ex, pensa que tot arriba, que si vols escullir a algu amb qui realment t'entenguis, això s'ha d'anar aconseguint a poc a poc. Anar coneixent a algu per veure si compleix les característiques que a tu t'agraden.
Estudis: Jo diria que el que t'estressa e´s el canvi i aquesta alta exigència. EL truc és fer una miqueta cada dia i en les assignatures que et costin demanar un cop de mà i prestar-els-hi més atenció . Pensa que no cal ser bona en tot, que equivocar-nos o suspendre també ens ajuda aaprendre a organitzar-nos. Pe`ro que com millor t'organitzis, també deixant espais per gaudir de l'edat que tens, de els amigues, dels hobbies, és positiu. A vegades el problema està en estar tot el dia `pensant i rpeocupant-nos pel mateix.
una abraçada,
Eli Aulet www.interpersonal.cat