ajudaaaa
no sabia a quin apartat posaru exactament pero buenoo.
La veritat esk jo soc molt bona alumna en el sentit q faig els deures, trec bones notes... i ultimament els meus amics em diuen de provar fumar. Jo no vull, ja que les conseqüències són dolentíssimes però no sé com quedar be al dir q no en vull perk em comencen: aii q ets una noia saludablee o vingaaa no ens deixis soools...
Estic pensaant mooolt en aixo perk no vull fumar i no vull q em convecin.
Gracieees ptns ADOLESCENTS!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs és molt important que tu tinguis clara la teva opinió i molt positiu! Això significa que ets una noia que té les coses clares i que es cuida!!!
Si no vols, no vols! I si no et respecten això es diu pressió de grup. Els grups d'amics han de saber que han de respectar la opinió de tothom. No poden jugar amb comentaris de que si no fas el mateix no ets bona. Això no és cert. Cadascú decideix el que vol per la seva vida.
Diga'l-s'hi qeu moltes gràcies per oferir-te tabac però que per ara a tu mateix no et crida l'atenció! Diga's amb seguretat !!
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat