nose si faig bé.
Aquests últims mesos m'he començat a preocupar pel meu físic. Faig 1'65 i peso 64kg. Crec que és molt per l'edat que tinc, 15 anys. A part, que no em sento bé amb el meu cos, i que al meu novio li costa aixecarme en braços. He començat a fer dietes, i a menjar menys. També vaig veure que amb una espècie de Te t'aprimes, i també l'he comprat. Necessito ajuda urgent sisplau.
Sara Bujalance

Hola zibi99! El teu pes està bé per la teva alçada, així que no necessites aprimar res! De fet, si aprimes pots patir problemes molt seriosos de salut. Per assegurar-te un bon pes només cal que mengis equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i que facis esport habitualment, a part d'això no cal que facis res més. Desconfia de tes per aprimar o coses similars, la majoria són enganys que no fan aprimar i, fins i tot, poden provocar perjudicis per la salut. I no facis cas tampoc al fet de que al teu novio li costi aixecar-te en braços ja que això és el més normal i natural del món! Això no vol dir pas que pesis molt! Molts petons!!