Massa prima
Sóc una noia molt prima, la gent em mira i més d'un cop m'han preguntat si menjo, o que haig de menjar més, etc. Aquest comentaris realment em cabrejen. Que puc fer per augmentar de pes de manera sana? Si us plau no digueu que el meu cos és així i que haig d'estimar-me etc....
Sara Bujalance

Hola Laura,
Sé que la resposta que esperes és la de cadascú té el cos que té però és veritat... El 80% del nostre pes depèn de la genètica. Però per orientar-te millor, crec que el més important ara és que consultis al teu metge. No expliques quina edat tens i això seria molt important perquè pot ser que el teu cos encara s'estigui desenvolupant. En quan a la recomanació amb l'alimentació, també te la podrà donar el teu metge: si les racions que menges són correctes, si segueixes una dieta equilibrada i suficient.... No hi ha aliments bons ni dolents el que sí que és important és que alguns es mengin amb més freqüència que altres.
Per altra banda dir- te que tu ets molt més que el teu físic i que malgrat et facin comentaris, apropa't a aquells que t'estiment pel com ets tu com a persona. Aquests són els veritables amics i els que valen la pena.
petons