Que puc fer
Necessito una mica de motivació en els estudis. He començat bé el curs, però ja començo a no fer deures, no preocupar-me pels exàmens... Què puc fer per ser constant en els estudis i organitzar-me?
InterPersonal

Hola laura919191. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Tu mateixa ho dius: primer de tot ORGANITZAR-TE. Organitzar-te la setmana o el dia a dia segons el temps que necessites i disposes per fer totes aquelles activitats que fas. N'hi ha que són "innegociables", que no les pots canviar, com ara les hores que destines a dormir, menjar, o les que tens classe. Però n'hi ha d'altres al llarg del dia que sí que depenen de tu, de les teves prioritats i de la teva organització. No sé si treballes amb agenda, potser sí, però si no ho fas, et recomano que ho facis i hi vagis anotant tot allò que fas al llarg del dia, no només les hores de classe. Posa't unes hores al dia per treballar a casa (deures, treballs amb companys, etc.) i intenta que siguin sempre les mateixes, així agafaràs la rutina i et serà més fàcil. També és molt important que tinguis organitzada o endreçada l'habitació, l'ordre en l'espai físic ens facilita l'ordre mental. I quan estudies, intenta marcar-te estones o sessions de 45 minuts-1hora i descansa 5 o 10 minuts. No tinguis el facebook obert ni estiguis pendent del whatsapp quan estiguis fent feina, fes-ho quan descansis, així no t'interrompen els missatges i no et trenquen el ritme de treball. Intenta gaudir d'aquelles assignatures que t'agraden més. No te les agafis tant com una obligació sino com algo que t'agrada i en vols saber més. Per últim, fes alguna activitat extraescolar que et permeti "trencar" amb els estudis i distreure't (esport, activitat física, quedar amb amigues, anar a cinema, etc.), allò que t'agradi més. Segur que te'n surts!
Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.consultajove.com