Ajuda amb el novio...
Holaa! Aviam tinc un problemaa i estic massa confosa... :(
Fa dues setmanes que estic sortint amb un noi i nose si m'agrada o no, basicament no se el que sento per ell. La qüestió és que quan estem junts estic molt molt agust amb ell i no vui que arribi la hora de marchar-nos i també és una persona que em dona molta confiança i que se que si dintre d'un temps ( el que sigui ) hagués de passar algo entre nosaltres com preliminars o fer-ho no em faria gens de vergonya ja que em dona molta confiança pero la cosa es que quan no estic amb ell no el trobo al faltar i quan em diu de quedar em fa pal i fins que no porto amb ell un rato no em venen les ganes d'estar més rato amb ell ( i no es per que em calenti ni re per l'estil pro nose perque es ) després quan em parla per whats app i em diu coses maques, no em poso mes contenta, simplement em quedo igual. Sincerament, no ser que fer!!! mai m'havia passat aixó, al contrari, estava amb un noi que sempre volia estar amb ell pero no em donava ni la meitat de confiança que ell em dona. Que hauría de fer?? ajuda siusplau :'(
Un petó i moltissimes gràciees!!! (L)
InterPersonal

Hola Judy17. Soc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Pel què m'expliques, aquest noi t'aporta coses bones com:confiança, tranquilitat, etc. però potser no t'acaba d'agradar com quan ens agrada algú "de veritat" i a banda de confiança, etc. també sents aquelles pessigolles a la panxa, et poses nerviosa quan l'has de veure o quan et diu alguna cosa per whatsapp, tens ganes de veure'l, et venen ganes de fer-li un petó o de tirar-t'hi a sobre...O sigui, és possible que com a amic t'hi trobis molt a gust però no com a parella o nòvio, perquè no et sents atreta per ell, no sents passió...Pot ser?
Què pots fer? Pots seguir estant en aquesta relació i anar observant què et passa, què sents...de vegades els sentiments canvien, s'intensifiquen, disminueien,o es queden igual. Vés a saber...Cada relació és diferent i cada persona també. Deixa passar un temps prudencial (dies, setmanes), i en funció del què hagis anat sentint, decideix. Crec que has de ser sincera amb tu mateixa i també amb ell.
Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat