Tinc por de morir, morir d'ebola.. [Urgent no puc ni dormir a la nit!]
Hola siusplau aquesta consulta es urgent:
mireu fa setmanes que sento a parlar de l'ebola i la veritat es que tinc molta por a morir..
Siusplau ajudeume!
pd: puc tenir ebola si em pica un mosquit que hagi picat algu q la tenia_??
InterPersonal

Hola KissestotheMoon. Sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que estiguis espantada davant aquesta epidèmia que tant se'n parla aquests dies per tot arreu. Primer de tot, t'he de dir que nosaltres des del consultori, no et podem oferir informació veraç i rigorosa sobre aquesta malaltia, perquè evidentment no som metges ni estem especialitzats en aquest tema. Per tant, si necessites més informació sobre aquesta malaltia caldria que en parlessis amb alguna persona adulta, per anar bé el teu metge de capçalera o pediatre (per edat). Totes maneres, crec que no t'has d'alarmar en excés, ja que els/les professionals que ho estan portant des d'hospitals, etc. i el govern mateix, estan seguint protocols d'actuació molt rigorosos quan es detecta algun cas.
Un consell: demana-li a una persona sobre el tema i no busquis massa info per internet, ja que de vegades no totes les fonts són fiables, i ens podem arribar a "liar" molt. D'acord.
Tu, endavant amb la teva vida i els teus projectes. Una abraçada!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.consultajove.cat