Banyes i suicidi
Mireu ja fa un mes més o menys qe en una nit de festa i alcohol li vax posar les banyes a meu novio amb el qual havia tornat feia res... i el cas es qe tothom em va aconsellar que no li digues res i que su amagues i com tenia molta por a que em deixes vaig mentirlo... fins avui que ha descobert la verirar ja que li he confessat perque no podia mes.. em sento molt cumpable ja que es el meu primer amor i amb qui mhe desvirgat i he passat moments genials i ames amb laltre noi va ser molt poca estona i el vaig rebutjar molts cops... pero ara sha enterat i mha deixat i mha dit que lhe utilitzat cosa que es veritat perque tenia por de perdrel... no volia fer res dallo i ara ja no el puc recuperar... he pensat en la idea de tallarme fins hi tot... ja que tothom ezta en contra meu i em sento sola en tot aixo... necesito saber que fer per recuperarlo... pero ja es impossible.
InterPersonal

Hola mmm... Só cl'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal.
És normal que se senti enganyat i decebut, després del què li has explicat. Segurament que no va estar bé el què li vas fer, ja que vas trair la seva confiança i per aquest motiu està així, però tampoc es tracta de flagelar-te constantment, (ni psicològicament ni físicament, està clar...) i sentir-se la pitjor persona del món. Tots/es ens podem equivocar en algun moment de la nostra vida i no per això ho hem d'estar pagant tota la vida. Està clar que te n'arrepenteixes i te'n sents culpable, i li has fet saber. A partir d'aquí, has de respectar la seva reacció inicial i la decisió que ell prengui en quan a la vostra relació. Deixa passar uns dies, i més endavant, si aquest noi realment t'interessa, intenta parlar-hi i mostrar-li el què sents. Per altra banda, analitza què et va motivar a enrollar-te amb l'altre noi, sigui el què sigui. I pensa que no es pot tenir tot en aquesta vida.
Gràcies per la teva confiança. Un petó!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.consultajove.cat