El amic....
Hola!
T'explico, m'agrada bastant un noi de la meva clase, i no se com saber si jo també li agrado.
Ell i jo tenim una relació no nomes de simples amics, ja que portem anant junts desde P2, i fa 2 anys vam sortir junts, però no va ser res important, ja que erem bastant petits.
Per això em costa saber si li agrado o esque simplement ens portem molt be per tot el que hem passat junts.
M'encantaria tornar a estar amb ell, es tant perfecte tot cuant parlem... Es carinyos, divertit, es preocupa pels demés, es simplement perfecte, no hi ha res d'ell que no m'agradi (apart de les seves 'amigues' jajaja), per no parlar del seu especte físic, es tant guapo.... Té el cabell negre y uns ulls verds preciosos, la pell morena, es alt, fort,...Es molt bona persona i tant bon amic... No puc evitar somriure al escriure això, em ve al cap el seu somriure, que es tant magnific, es simplement maravillos, i em fa sentir tant feliç.
M'ajudaria basant saber si li agrado, quins pasos seguir per sortir amb ell, bueno coses així.
Sento averme enrollat una mica descivint-lo, pero esque no ho puc evitar, se'm iluminen els ulls en veure'l i sem dibuixa un somriure d'orella a orella.
Merci a les 3 noies del consultori per ajudar-nos sempre a tots amb el nostres dubtes!!
Petons, Mariona.
InterPersonal

Bon dia Mariona,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltíssimes gràcies per escriure'ns! Ens encanta poder-vos ajudar en tot el que puguem!
Dius que el que vols saber és si a ell li agrades o no! El millor que pots fer és buscar la manera de preguntar-li. Si teniu molta confiança, potser li pots dir directament, però si et fa vergonya, pots intentar preguntar-li amb indirectes, a veure què et respon, a veure com reacciona… Si teniu algun amic en comú a qui li tinguis molta confiança potser també pots preguntar-li, i que ell o ella t'ajudi a saber qui li agrada.
El que és important és que intentis treure informació clara, ja sigui preguntant-li directament, o amb altres mètodes, però no cometis l'error d'analitzar tot el que fa i anar traient conclusions, ja que sovint, fent això, podem fer males interpretacions i fer-nos il·lusions falses.
Un cop sàpigues això, podràs decidir que fer! Si tirar endavant i demanar-li per sortir, o si pel contrari, ser forta, oblidar-te i obrir-te a conèixer nova gent!!
Molts ànims i moltíssima sort guapa!!!
www.consultajove.cat