**Cutting**
Hola, em dic Irene
Desde que vaig a 3r m'assento amb una noia que es molt tímida i reservada.
L'altre dia estavem a classe, ella anava amb màniga curta i veig que s'esta escrivint alguna cosa al canell, llavors de reüll miro el seu canell per saber que s'escrivia i de cop i volta veig que una mica més avaix té com tallades (tallades ja blanques, osigui ja cicatritzades i de fa temps).
Aleshores a aquesta noia jo la veig cada dia perque es senta al meu costat, i cada vegada que la miro m'entra un mal per tot el cos insoportable...em fa pena pobreta:(
Al que vaig, per una part m'agradaria preguntar-li per que ho fa, que m'expliqués les raons, poder dir-li que jo estaré allà per el que necessiti i totes aquestes coses...però per una altra part em fa cosa dir-li perque no la conéc molt i no es que hi tinguem molta confiança.
Cada dia ho passo pitjor, perque penso en ella i em ve a la ment tot lo que va passar la Demi Lovato, i lo que li esta passant a ella i puf em deprimeixo i ho passo molt malament! Ajudeu-me! Que faig?!
Gràcies!
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltíssimes gràcies per escriure'ns!
Dir-te que diu molt de tu això que ens escrius, diu molt sobre com ets, i com et preocupes per les persones.
Jo, el que t'aconsellaria, és que si aquesta noia et cau bé, i et preocupa, t'apropis a ella, però no per treure informació sobre el que li va passar, sinó per fer-li costat, per conèixer-la i per poder fer-vos bones amigues i donar-vos suport l'una a l'altre. Després, amb la confiança, si ella vol, ja t'explicarà aquestes coses més intimes.
El que és important és que si algun dia veus que les cicatrius són recents que ho comuniquis un adult que la pugui ajudar i donar-li suport!
Una abraçada!!
www.consultajove.cat