Canviar d'estil de vida (?)
Últimament estic començant a fer més esport i em sento més en forma, cosa que està molt bé. També miro de beure aigua, menjar de forma més equilibrada, sense excessos... el cas és que diverses persones ja han notat que estic més prima, i els meus pares es preocupen si no m'acabo el menjar del plat o no prenc dos ous ferrats (sempre perque considero que ja he menjat prou).
Pensava que em vull seguir aprimant, però sense que això es converteixi en una obsessió. I evitar que la gent es preocupi per mi! Algun consell?
Sara Bujalance

Hola Mar,
El consell que et puc donar és que no cal que redueixis el què menges perquè llavors sí que et començaràs a obsessionar. El que provoca obsessió és tenir aliments prohibits, i contar les calories. D'aquesta manera moltes noies han començat a patir un trastorn de la conducta alimentària. Una al principi es pensa que controla però el voler seguir perdent pes, és quan obres la portà a una malaltia com l'anorèxia a la qual és molt fàcil entrar però molt difícil de sortir-ne. Quan t'obessiones deixes de tenir ganes de fer coses, depens exclusivament de com et veus avui i mica en mica tens menys ganes d'estar amb els amics que estimes. Si creus que ja no controles el què et passo T'animaré a que li expliquis als teus pares i si cal, consulteu algun especialista. L'Associacoió contra l'anorèxia i la bulímia us poden donar un cop de mà (www.acab.org).
Petonets