amigues!
tinc un problema amb una amiga, aquesta es una mentidera, mira series i llegueix molt per l'ordinador noveles, i mira anime i coses d'aquestes i despres se les creus, vui dir... es pensa que es la seva vida, i hu explica com si li hague spassat en ella, i en realitat hu treu de les series i tot aixo que mira i llegeix. Es crec que lo que llegeix es la seva vida o algu nose...Crec que lo millor seria ajudarla, i si pot ser.. que aquet comentari no surti publicat a la portada (ja menteneu..) hu pudria veure...
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Si que seria interessant saber perquè la teva amiga menteix, si és que és vertaderament mentida el que explica. Ella segur que té els seus motius per fer-ho!! Per tant no es pot sentir atacada dient-li que és una mentidera. El que pots fer és preocupar-te per com està i en quin moment es troba. Fes-li costat i escolta-la, si no en vol parlar, li dius que tu hi ets per ajudar-la i escoltar-la i que si necessita alguna ajuda, pot comptar amb tu. Ella decidirà què fer, però tots agraim moltíssim tenir suport! Endavant Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga