sos.. l'amor es dolent!
hola! tinc un petit problema..
aquest estiu vaig coneixer a un noi del meu poble.jo se que li agrado o li faig tilin pero mai hem parlat en persona,nomes per el facebook i amb miradetes a la fira del meu poble on hi vaig anar amb unes amigues.
El cas es que no ens coneixiem molt perque estudio fora del meu poble i nomes hi soc per la tarda nit. un dels meus veins juga a basquet amb ell i s'ajunten al insti. la cuestio es que jo parlo amb ell cuasi tots els dies i fa una setmana li vaig dir que m'agradava i ell em va dir que li agradava una de la seva clase.. i el meu vei em diu que li agrado pero que no m'ho vol dir o es vol oblidar de mi perque no ens veiem ni res. pero jo se que els seus ulls em parlaven i em deien que ell es especial, perque pf al pensar en ell es fa tot facil, i ell tambe em mirava aixi. l'insti ha tornat i ara es tot mes complicat i no ser que fer.. perque jo de veritat estic per ell, pero el meu cap i el meu cor no saben que fer, perque a vegades m'envia indirectes i aixo i puf... SOS!! que puc fer?
GRACIEES ADOLESCENTS!!
InterPersonal

Bon dia paulii7,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns.
És normal que estiguis una mica confusa amb aquesta situació, sovint, quan les paraules i el que nosaltres interpretem del que l'altre fa (les mirades, els gestos…) no coincideixen, poden sentir-nos confusos. Per això moltes vegades diem aquí al consultori que fer interpretacions del que l'altre fa o sent és "perillós", ja que pot donar lloc a mals entesos.
La meva recomanació és que parlis amb ell un cop més per sortir de dubtes, que li expliquis el que tu penses i el que tu sents. Si quan parles amb ell reitera en què li agrada una noia de la seva classe, hauràs de respectar i acceptar el que ell et diu, encara que et faci mal i et costi de creure.
Si és així, hauràs de fer un esforç per oblidar-te d'ell, en aquests casos, el millor, és intentar agafar una mica de distància durant un temps, deixar de parlar amb ell, deixar de mirar-li el Facebook, etc. Fer coses que t'agradin, passar temps amb les teves amigues i distreure't per pensar el mínim en la situació. En un temps estaràs molt millor i podràs obrir-te a conèixer nova gent!
Molts ànims i molta sort!!
www.consultajove.cat