Què faig? L'oblido?
Potser sembla una tonteria, o més aviat algo bastant tipic al que és l'adolescència, ja que a totes ens a passat. El tipic novio al qual mai pots oblidar, sempre hi es i no saps si oblidar-lo o intentar-ho un altre cop.
Vaig sortir per primer cop amb en aquest quan jo tenia uns 13 anys i ell 15, ens vam començar a agradar des de el primer moment, o almenys això penso jo. Vam estar sortin uns 8 mesos, a distància. Va ser complicat, ja que ens veiem poc i en resum, ell em va cardar els cuernos uns quants cops..i finalment el vaig deixar. Ho vaig passar malament, ja que estava molt "pillada". Va passar un any o així que gaire be ni el vaig veure ni vam parlar, i quan el veia, ell sempre estava molt i molt carinyós amb ell i durant aquest temps em va demanar molts de cops per sortir al que jo responia sempre que no.
Al passar molt de temps, ja fa l'any passat vaig decidir tornar amb ell, sento que l'estimo molt. Vam durar res, 1 mes. Ja que de nou, em va ficar els cuernos. Aquest cop ho vaig passar molt mes malament etc.
Ara be, pel que necessito ajuda es pel fet de que ara ens veiem mes, ja que anem amb el mateix grup d'amics, i fa unes setmanes ell em va tornar a dir que m'estimava, que li agradava i totes aquestes coses, sabent que ell te novia. Es a dir, jo estic molt pillada d'ell i m'encanta, la veritat, pero si te novia no entenc perque encara despres d'uns 4 anys que em portat entre tallan, tornan, tontejant etc.. hagi de venir i dir-me aixo! Es de bojos!
No se pas que fer, ell em va dir que vol estar amb la seva xurrie actual (ja que li agrada molt em penso, tot i que tothom diu que es nomes per estar) però que tambe li agrado jo i que no vol deixar-la si jo no estic segura de tornar amb ell.
Potser me enrrotllat una mica i que es una tema que es parla amb amigues it al pero esclar, tothom ja el te com aquell "puton" que m'ha ficat els cuernos...no se que fer, m'agrada, pero no vull que em faci mal.
AJUDA!!
InterPersonal

Bon dia Chopsuey!
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Dir-te que no és cap tonteria això que ens escrius! És molt normal que aquesta situació et preocupi i et tingui una mica angoixada i confusa.
El meu consell és que paris a pensar si aquest noi et convé o no com a parella. Pensa en quin tipus de relació vols, el que no vols, i valora si ell, que ja el coneixes molt, et pot aportar tot això que tu necessites i desitges. De vegades hem de prendre decisions que en el moment ens fan mal, però que sabem que a la llarga seran el millor!
El més important, és que et paris a pensar, i que prenguis la decisió que prenguis sigui pensant en què serà el millor per TU!
www.consultajove.cat