heeeeey
hola!
un amic meu (som bastant amics) ha dit que li agrado i m'ha demanat sortir. Abans estava molt pendent de mi i fèiem molta broma i estàvem molt còmodes però ara intenta ni mirar-me casi. Jo el veig com un amic però no vull aquesta situació incòmoda entre nosaltres perquè ell està com trist. A més d'aquí pocs dies faré una festa on vindran alguns nois (entre ells ell) i no vull que estigui trist ni tenir un ambient incòmode... què faig? vull continuar tenint-lo com amic!!!
InterPersonal

Bona tarda Lilly,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Entenc que et sentis així, veure que un amic està trist i una mica distant per una cosa així, mai és fàcil. Tu no pots fer-hi massa per això, possiblement ell necessita temps per fer-se a la idea que el seu amor no és correspos. Dóna-li temps i quan ho tingui superat, possiblement tot torni a ser com abans!
Tu segueix sent la que erets abans, respecte'l si necessita espai, però que tingui clar que pel que necessiti tu segueixes sent aquella amiga amb la qual pot comptar ara, o quan tot se li hagi passat una mica.
Molts ànims!
www.consultajove.cat