Inseguretats, acosos i pors!!!!! MOLT URGENT SI US PLAU!!!
Tot va comensar quan me mare em va dir que hauria de fer unes classes pero al poble del costat, que necessito i que magrada molt anar pero em va dir que hi hauria d'anar amb tren i fins aqui no hi ha cap problema.
El problema esque l'estació de l'altre poble esta ple de ''chonis'' i ''canis'' i sempre es foten per on has de creuar...
L'altre dia dos canis sem van acostar i em van començar a perseguir hi ha dirme coses, jo intentava passar d'ells pero esque em van començar a tocar el cul, i que volies que fes? Eren dos contra una!
I sempre es aixi i quan haig de trabessar la via, es queden a les escales del pas soterrani per no deixar passar i a mi la veritat esque mespanten molt, ja que es un grup bastant gran i jo nomes vaig sola.
Sempre intento esperar que passi algu, pero es una estació poc utlitzada i avegades me arribar a esparar fins les tantes perque marxessin i poguer creuar i agafar un altre tren.
Ames el megafon de l'estacio casi be no s'escolta i no puc escoltar per la via que ve i la senyora de la taquilla mai m'ho diu ja que diu que ja ho escoltare... Ni hi hauria pas una manera de explicarli a l'ajuntament el problema (de manera anonima) perque fiquessin un vigilant o algo, per la gent que va sola i que es sent acosada per aquest grup de persones?
InterPersonal

Hola Belieber99,
Moltes gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot et felicito perquè ets molt valenta! Tu continues fent la teva rutina i intentant evitar al màxim trobar-te amb aquestes persones.
Per poder fer la queixa, jo et recomano que en parlis amb la teva mare. Segurament entre totes dues tindreu més força. També pots comentar-li a la persona responsable de la venta de tiquets, així com informar-te de quina manera pots fer una petició a l'ajuntament. Estic segura que hi ha més gent que es troba en la mateixa situació que tu i entre tots podeu fer més força perquè posin un vigilant o alguna mesura de seguretat per evitar aquest assetjament.
Una abraçada
www.consultajove.cat