Graciiiiiieeesisisssisi
Jo sempre he tret molt bones notes. Per el que em`passa aquest curs esque em costa molt posar-me a fer deures, despres els faig be i rapid, pero em costa molt posarme a ferlos. Tambee magradaria saber trucs per estudiar millor
MOLTISSSIMES GRACIIIIIIIIIIIES
InterPersonal

Hola!!
no sempre és fàcil fer deures, però s'han de fer si volem obtenir bons resultats acadèmics. Això tu ja ho saps. Si no trobes mai el moment de fer-los estari bé que et fessis un horari per organitzar-te millor, així reservaràs un temps per fer-los i et serà més difícil saltar-t'ho, una altra cosa que podries fer és intentar quedar amb amigues per fer-los, així entre una i altra us animeu i no costa tant. De pas podeu compartir les diferents maneres d'estudiar per fer-ho millor!
Com a última opció estaria apuntar-te a alguna lloc de reforç, on podries fer els deures i alhora t'ensenyarien tècniques per estudiar millor.
El més important ja ho tens, l'interés per fer les coses millor, no deixis d'intentar-ho!
Petons!
Marina Marull
www.interpersonal.cat