URGENT
hola tinc un problema ... és que fa mesos que surto com un noi , i hem tallat moltes vegades , la ultima vegada fa com 2 setmanes ... la raó és que he tallat amb el diverses vegades pork m'ignora , passa de la meva , i altres coses ... l'última vegada que talli amb el em va dir , que canviaria .. i només noti que canvi per alguns dies .... però ara segueix igual o pitjor i no k fer pork quan tallem o alguna cosa em diu que m'estima , ok m'estranya ... però la veritat jo no el crec pork si em volgués no es comportés com es comporta ,,
i els seus estats del WhatsApp diuen dates i coses sobre amor i tot això. ja oo he comentat diverses vegades però sempre em diu k no és ningú ..... I NO ES FER PORK LA VERITAT EL VULL ... MEUS AMIGUES EM DIUEN QUE HO DEIXI K NOMÉS JUGA AMB MI ...... i curt amb el però és k sempre torno a caure en el Mismi i LA VERITAT éS K NECESSITO que m'ajudeu ,,, per favor és urgent
InterPersonal

Hola anonima,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Pel que m'expliques fa molt que dura aquesta situació i sempre acaba passant el mateix, oi? Com un cercle viciós, no? Pensa que la manera de trencar un cercle viciós és canviar el nostre comportament. Què vol dir això? Doncs no fer el que fem sempre. En el teu cas et diria que et plantegéssis bé què t'implica estar amb aquesta persona, si realment quan estàs amb ella estàs bé o et porta més estones de patiment que de satisfacció.
L'amor no val sobre de tot. Hi ha d'haver respecte en una relació de parella i cadascú ha de procurar que no li prenguin aquest dret.
Si vols acabar amb aquesta situació, hauràs de ser forta. Patiràs en els primers moments, però has de guiar-te per les teves intuïcions: creus que té futur aquest tipus de relació? Creus que ell canviarà algun dia després de tantes vegades fent el mateix? Podràs aguantar-ho tu?
Refugia't en els teus amics, deixa't cuidar i assessorar per les persones que t'estimen.
Una abraçada
www.consultajove.cat