m'ha deixat per una ex
Hola! bueno el cas és que el meu novio fa menys d'una setmana que mem va deixar i no em va donar cap explicació i ara m'he enterat de que li mola una ex seva, sé que el que hauria de fer és oblidar-lo però el coneixo i sé que no s'ha enamorat de la seva ex sino dels records que tenia amb ella, necessito recuperar-lo perquè si no tots els dies són negres, porto tota aquesta setmana que somblo tonta de tant que ploro, dormo abraçada a la seva sudadera i lo pitjor es que em va dir que no li parles i no se com fer-ho per recuperar-lo. ajud
InterPersonal

Hola hermana,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Una ruptura de parella pot arribar a ser molt dolorosa i és natural que et sentis així. Has de poder treure tot el malestar que tens i una bona manera és plorant. Parla'n amb les teves amigues, deixa que et consolin... No hi ha cap remei pel dolor, només deixar que passi.
Pel què fa a recuperar-lo... em sap greu dir-te això, però una relació de parella la formen dues persones i si una d'elles ha decidit no continuar, s'ha de respectar, per molt que no ens agradin o no creguem els motius que ens donen. No supliquis el seu amor!!
Si llavors ell vol tornar amb tu o fa alguna insinuació, hauràs de decidir si mereix la teva confiança o si ja s'ha trencat.
Però primer de tot centra't en tu, en pair el què ha passat i ja veuràs com poc a poc va apareixent una mica de color a aquests dies tan grisos.
Una abraçada ben forta!
www.consultajove.cat