No ser que fer!
Fa més d'un any que sóc amiga d'un noi, tot hi que ara pude sento més que amistad. Som molt bons amics, però quan feia poc que estava amb una noia ens vam liar, vam continuar sen amics com sempre. Fa poc menys d'un mes ho va deixar amb aquesta noia que portavan 7 mesos. El cap de dos dies de que ho deixesin en una festa ens vam liar uns quans copc i em va deixa anar que l'hi hagues ficat els cuernus amb mi a la seva "ex". Una amiga meva quan ja haviam arribat a casa despres dela festa li va demanar quant temps feia que volia que passes, ell va contestar que bastant. Al cap de dos dies d'aquesta festa vam cada els dos sols com haviem fet alguna vegada, com he dit som molt amics, aquella tarda ens vam estar lian i parlant, putse deixan alguna indirecta... Però des de aquell dia no hem cadat més nomes ens hem vist per l'insti i tampoc ens hem dit re ja que els dos som bastant vergunyosos i lasituació que hi ha tampoc conve; ultimament suda bastant de mi per el whatsapp, sempre hem parlat duran tot el dia sense acabar mai la conversació però com he dit ultimament putse suda de mi durant hores tot i que despres contesta però ja no és com era abans. Tot això m'esta fen replantajar que fer, crec que l'estimo però no estic segura que ell senti el mateix per mi, tot i que ja entenc que fa poc que ha sortit d'una relació i no puc demanar gaire, però no entenc el seu canvi suptat i no ser que fer si esperar més o deixar-ho estar, ja que estar fent que em menji molt el cap.
Gràcies.
InterPersonal

Hola Anonima.Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Tens 2 opcions: quedar-te amb el dubte, esperant i "patint" a veure si ell dispara...cosa que tampoc saps del cert quan serà. O bé, demanar-li si vols per wapp (ja que dius que abans hi parlàveu molt) a veure què li passa i prendre la decisió que tu creguis més convenient per tu. És possible que si ha sortit d'una relació fa relativament poc necessiti el seu temps per estar sol, pensar, etc. Llavors, jo et diria que te n'apartessis una mica i el deixessis fer. O també que hagi vist que les coses entre tu i ell anaven molt ràpides i li ha fet una mica de por...Sigui el què sigui, però, crec que necessites una explicació per poder decidir.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!!!
www.consultajove.cat