Com el puc enamorar?
Hola, tinc 13 anys. Abans jo li agradaba a un nen pero ell a mi no, i ara que jo estic super colada per ell, ell suda de la meva cara. Abans tontejabem molt, anabem de la mà... erem molt kukis, però ara res i nomes m'explica els seus lios, em fot molta rabia que ara ja no li moli, que faig per tornar-lo a enamorar?
InterPersonal

Hola prrrrrrr. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Gràcies per la teva confiança.
Doncs el què pots fer és dir-li que no vols que t'expliqui les seves "historietes" i lios, i demanar-li el per què d'aquest canvi d'actitud. Tampoc cal fer-li un super interrogatori, ni demanar moltes explicacions...però sí demanar-li per on passa. Si no tens ganes de parlar-hi i vols passar més a l'"acció", ja saps, segur que tens les teves "armes" de seducció i saps quines et funcionen (mirades, somriures, moviments...o simplement fer veure que passes una mica d'ell a veure com reacciona). De vegades, les persones ens posem les piles quan veiem la possibilitat de perdre una cosa/persona que ens interessa. A veure com va...
Una abraçada!!!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat