M'agrada unnoi
Hola,
M'agrada un noi, pero jo tinc 13 anys i ell en té 16. Ja ens em liat algun cop, pero ell esta que ja la vol perdre, cosa que jo no vull... I aquest es el motiu pel qual no sortiria amb ell, per moltes ganes que tingues...
Me l'estimo molt, ja que quan ens vam coneixee erem com germans, pero clar, desde que li vaig dir que em molaba, i ens vam liar, les coses han cambiat molt... I aixo no em fa gens de gracia:(
Com puc fer per tornar a estar com abans, pero sense deixar de lloc que en mola?
InterPersonal

Hola adolescent0103. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Crec que tornar a estar al punt que estàveu abans serà difícil. Ja que les coses canvien i de vegades els interessos, necessitats, desitjos...digues-li com vulguis de les 2 persones no són ben bé els mateixos o no ho són en el mateix moment. Si tu no tens ganes d'anar més enllà en el tema de les relacions sexuals amb ell, no ho facis perquè ell ni ningú t'insisteixi o et pressioni. I si veus que en la relació hi ha coses que no t'agraden, el millor serà que en parlis amb ell (si no ho has fet ja...) i si no arribeu a cap acord deixis la relació. Potser podeu seguir sent amics sense més...
Gràcies adolescent!!! Un petó.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat