el meu amic m'ha trencat el cor!!
L'any passat em vaig enamorar d'un amic meu i pensaba que jo tambe li agradava... (es mes, tota la clase i les meves amigues ho deien, que acabariem junts).
El fet es que un dia vam anar d'excursio i jo pensaba que aquell dia ens liariem o començariem algo junts... i una amiga meva va parlar amb el seu millor amic i aquest li va dir que jo no li agradava al noi...
Des de llavors com es va acabar el curs no ens hem tornat a veure ni hem parlat (jo ho vaig pasar fatal per allo i encara no ho he superat) i d'aqui poc ens tornarem a veure a un aniversari...
que puc fer? passo d'ell? faig veure que no ha passat res? estic fatal necessito ajuda :(
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc com estàs...és dur quan ens agrada una persona i l'altra no comparteix els mateixos sentiments.
Evidentment que és dur, però tens la fortalesa i la capacitat d'acceptar-ho. I això és el qeu t'has de recordar.
Segurament tenieu coses similars amb aquesta persona (potser epr això la gent us veia junts), però a vegades això tampoc és suficiient per acrear una relaicó. A vegades un no en té ganes i no està convençut o no sent el mateix tot i les coses similars.
No has de passar d'ell si no vols. Sigues tu mateixa. Se que és dur veure'l, però vés a la festa per distreure't i passar-t'ho bé, no hi vagis pendent d'ell. Posa l'atenció en l'altra gent i en la diversió. Així sempre funciona!!
Evidentment que quan el vegis el cor et farà un votet, però llavors si et centres en passar-ho bé, en ballar i distreure't tot serà fàcil! I si en algun moment estàs malament, vés al lavabo o a fora a respirar una mica d'aire , o si realment és insuportable te'n pots anar fins i tot de la festa.
Aquestes són recomanacions que funcionen, no cal que deixis d'anar a la festa, ni que passis d'ell, ni que en facis una catastrofe per molt que sigui dur. Tu pots!
una abraçada
Eli AUlet www.interpersonal.cat