amistat
mira desde l'any passat que m'agrada un noi i es el mateix que li agrada a la meva millor amiga i no se que fer , tu que faries?
InterPersonal

Hola albeta! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interperosnal. Doncs mira, pots compartir-ho amb la teva amiga. Diga-li que li has de dir una cosa important, que fa temps que sents i que tens ganes de compartir, però que no ho has fet abans per a què et costava.
Tu tens el mateix dret que qualsevol altra persona a que t'agradi qui vulguis. Evidentment sempre cal pensar en els conseqüències del que diem, però ets lliure de tenir els sentiments que tens.
Si ho valores important , i els teus sentiments ho són igual que els dels altres, tens el dret de dir-li.
una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat