no se que fer
hola! Mira tinc 13 any , medeixo 1,59 i peso 46 kg. I molta gent em diu k estic bé sobretot les meves amigues , tambe elles em diuen que me aprimat molt desde l'any passat però jo no ho vec,menjo molt sa casi gens de bolleria potser sol 2 vegades al mes o aixi ,de vegades corro pero ja està . Que creus que estic bé ?
Sara Bujalance

Hola Albeta!
El més important és que tu et sentis bé amb tu mateixa. Si segueixes una alimentació saludable i fas activitat física moderada, és el que toca. Jo crec que tens el pes que et pertoca seguint uns bons hàbits. El pes és molt relatiu i dependrà de al constitució de la persona, de la seva herència genètica i dels hàbits que segueixi.
Albeta, si et segueixes aprimant tot i menjar adequadament podries consultar al metge. Però si no és així, pensa que estàs en plena fase de creixement i que has de seguir menjant de manera saludable i realitzant activitat física.
Una abraçada!
Sara.