Mindfulness
Hola!!!
Una pregunta! Què penses sobre el mindfulness?
Creus que realment va tant bé com es diu? per ser més positiu o per no rallar-se tant, etc.?
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aiulet. Psicòloga d'Interperosnal. Doncs mira, el mindfulness, com sabràs, és una tècnia per a la gestió de l'estrès molt eficaç. De fet, jo en les meves terapies utilitzo moltes tècniques i principis del mindfulness i també ne la meva vida personal.
És molt útil en el sentit de que et permet situar en les coses importants del moment, et permet descubrir com a vegades la ment ens juga males passades fent-nos creure pensaments molt diferents a la realitat, etc etc.
Et porta a una serenitat i un control mental molt positiu. Cal pràctica i pràctica però fàcilment trobes resultats positius.
Si tens possibilitat de fer un curs, t'animo moltíssim i que anímis a la resta d'adolescents a provar-ho!
una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat